srijeda, 9. rujna 2015.

Kratke hlače

Kratke hlače koje dolaze u nekoliko boja,a mene je osvojila ova svjetlo smeđa nijansa.Ukrasni gumbi  na dzepovima i potfrknute nogavice daju neku safari notu.Ovo ljeto kako su stigle,negdje prije mjesec dana,sam ih jako puno nosila,pa ih evo tek sad recenziram,jer nikako da uhvatim vremena,kad nisu na pranju ili na meni :) Materijal je poliester,čvrste su i ne baš elastične,malo su mi komotnije jer sam uzela veći broj,ali tako mi je ugodnije...gumica je u struku odozada,naprijed gumbi. Malo su se končići pojavili oko gumba i cifa,ali ne smeta.Ja sam jako zadovoljna sa njima,mislila sam uzeti i tamnoplave,ali čekat će do iduće godine...uglavnom prezadovoljna.Dobila sam puno pohvala za njih i upita od kuda sam ih naručila.Mjere su u redu,moje preporuke.
Naručene 1.07...stigle 16.08

http://www.aliexpress.com/item/cheap-Summer-2015-new-fashion-Korean-women-Short-Pants-casual-Twill-Korean-Oversize-Beach-Shorts-Women/1897334841.html

Moje slike...

Prednja strana


Gumbi na dzepovima


Završeci


prednja strana


Gumb


Stražnja strana

Nema komentara:

Objavi komentar