petak, 25. rujna 2015.

Haljina s perlicama

Naručena prijateljici za rođendan,kupljena na akciji za 9 dolara i mogu reći da vrijedi puno više od toga.Sada je malo skuplja od 9 dolara,ali isplati se. U zadnje vrijeme sve što naručim , a nisam baš sigurna u kvalitetu me u pravilu ugodno iznenadi . Tako je i sa ovom haljinom,od toga prodavača još nisam kupovala,imao je realne slike , ali nisam baš mislila da tako dobro haljina izgleda , dok se samo ove perlice izbroje , mislim si tko je to radio za taj novac i još besplatna poštarina . Haljina je podstavljena i sa prednje i sa stražnje strane , znači s prednje strane je podstava + ovaj izvezen til s perlicama , a sa stražnje strane je podstava + materijal.Materijal u opisu kod prodavača stoji Jersey , meni to dođe kao deblja likara,sada koliko je prozirno na tijelu,ali ovako mi se ne prozire. DIMENZIJE: Prsa 88 cm , Struk 80 cm , bokovi 90 cm i dužina 87 cm . Mislim da bude odlična za Novogodišnju noć ,neke svečanije prilike ,ali izgleda mi dobro za izlaske i šetnje uz more , na preplanulu kožu pogotovo . Uglavnom moje preporuke . Naručena 25.08..stigla 10.09..

http://www.aliexpress.com/item/New-Summer-2015-Ladies-Sequins-Disc-Hook-ethnic-embroidery-Flowers-Sleeveless-dress-party-evening-elegant-Dropshipping/32330913845.html

Moje slike...


Prednja strana haljine


Detaljnije izrez haljine


Detalji


Detaljnije završetak prednje strane


Stražnja strana haljine


Još detalja

Nema komentara:

Objavi komentar