ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Čipkasta vestica

Naivac na čipku i slatke romantične stvari.Tako me i ova vestica/kardigan osvojila,a sad nemam pojma na što ju obući. Do sad je bila samo na bijeloj košulji i trapericama i nije to tako loše izgledalo.
Slika od prodavača realno prikazuje ovu vesticu , ja sam uzela off white boju i zadovoljna sam bojom , nije imala neki prejaki miris , a končiće nisam ni primjetila . Lijepo se oprala , posušila za par minuta i s lakoćom ispegala . Zamjerka mi je jedino što rukavi idu malo na krajevima u širinu,pa mi nekako čudno to stoji, inače sve ostalo je za pohvalu .Uzela sam veličinu XXL i odgovara mi , makar mi je u najbitnijem dijelu (prsima) za 2 cm manja . Preporuke :)
Naručena 3.09 ... stigla 30.09

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2014-New-Women-Summer-Retro-Floral-3-4-Flare-Sleeve-Sheer-Lace-Crochet-Loose/1896822950.html



Prednja strana


Detalji oko vezanja


Završeci rukava


Ukrasni gumbići


Završetak


Izrez oko vrata

Nema komentara:

Objavi komentar